Edzéseimről 2017-03-25T09:41:53+00:00

Az én óráim nem csak arról szólnak, hogyan eddz hatékonyan.

Célom, hogy segítsek egy tudatos életmódváltásban.

Te is tapasztaltad már, hogy bár gyors hatást érhetsz el a koplalással és a diétázással, de ha a fogyás a célod, akkor hosszútávon ez az állapot nem tartható fenn. Biztos érezted már te is, hogy a sportolás, súlyzózás, kardiózás nem elég, és hogy más kellene, de egyszerűen nem tudod, hol kezdhetnéd el, és hogy mi lenne neked a legjobb. Ebben is mások vagyunk mindannyian. Egy dolog viszont, ahogy tapasztaltam, mindenkiben közös:

Az egészséges élet kialakítása komoly és sokszor nehéz feladat. Nehezebb, mint pár hétig koplalni vagy szimplán  hatalmas súlyokat emelgetni.

Az óráimon nemcsak a pontos feladatvégzésre figyelek, hanem fontosnak találom a helyes testtartás és állóképesség fejlesztését is. Azt tapasztalom ugyanis, hogy manapság a rohanó hétköznapokban egyre kevesebb hangsúlyt fektetünk ezekre az izomcsoportokra. A funkcionális eszközökkel viszont rövid időn belül hatalmas előrelépés érhető el.

Bármilyen kemény is legyen az edzés (és hidd el az lesz 😉 ), ha nem figyelsz oda az étkezésedre, akkor sokkal nehezebben jutunk el a céljaid felé. Legyen szó testsúlycsökkentésről, izomtömeg-növelésről, alakformálásról, állóképesség-fejlesztésről, a helyes étkezés kulcsfontosságú szerepet játszik.

Ezt persze nagyon nehéz kialakítani. Nem is megy máról holnapra. Sőt, nem is szabad.  Nem hiszek a radikális, „egyik napról a másikra” változásokban.

Közös munkánk során mindvégig segítek és biztatlak majd, hogy idővel az egészséges étkezés a világ legtermészetesebb dolga legyen számodra, és még véletlenül se jusson eszedbe a mindenféle silány minőségű kaják gyors elfogyasztása.

Emellett garantálom, hogy az óráimon csakis TE leszel a középpontban.

Legelső alkalommal megbeszéljük, hogy mik a céljaid, mit szeretnél elérni, miért, és mennyi idő alatt, hogy ezekre akkor is emlékeztetni tudjalak, amikor már egyébként feladnád.

Először is fel kell mérnem az állóképességed és fittségi szinted, hogy ezek alapján egy RÁD szabott edzéstervet és étrendet tudjak elkészíteni.

Nálam  nincs szabálytalan végrehajtás, mobilozás, elbeszélgetett alkalom. Ebben a tekintetben igenis szigorú vagyok, hiszen azt szeretném, hogy eredményesen és magaddal megelégedve távozz az óráról. Ez a kettőnk sikerének titka! Ez csak a te fejlődésedre, sikeredre szánt idő!  Ne aggódj, ettől eltekintve egy kedves és barátságos ember vagyok. 🙂

A sok éves tapasztalat azt is megmutatta, hogy egy edzést rengeteg újdonsággal lehet fűszerezni. Mindenkinek eltérnek az képességei, igényei, céljai, ezért rengeteg különböző edzésformát és eszközt használok az edzések alatt.

Fogunk természetesen súlyokkal,  saját testsúllyal és funkcionális eszközökkel (TRX, Kettlebell) dolgozni, de hidd el, a jól kivitelezett guggolások, húzó és toló mozgások is hamar meghozzák az eredményüket.

Készen állsz arra, hogy a plusz felesleg helyett szép, esztétikus izmokkal büszkélkedj? Fejleszteni szeretnéd az állóképességed? Vagy csak fitt akarsz maradni? Ne habozz!

NEM HALOGATOM TOVÁBB

BEJELENTKEZEK ÁLLAPOTFELMÉRÉSRE

Az állapotfelmérésen pontos képet kapsz arról, hogy mik kellenek ahhoz, hogy elérd a célod. Azt is megtudod jelenleg hol tartasz és milyen eszközökkel tudjuk közösen megvalósítani a terveid.